Muchomorki w czerwcu:
- Przypomniały sobie i utrwaliły kolory w związku z projektem “Kolorowe dni”: rysowały, wyklejały plasteliną, kodowały, kontynuowały układy rytmiczne, szeregowały i przeliczały elementy, a to wszystko zakończyły…
- … kolorowym piknikiem rodzinnym, podczas którego – wspólnie z rodzicami, grały w gry planszowe, malowały buźki i świetnie bawiły się z proszkami Holi 🙂
- Wzięły udział w przedstawieniu Teatru Eden pt. “Jonasz i niezwykła ryba”, ćwicząc odpowiednie zachowanie podczas sztuki;
- Słuchały bajki edukacyjnej “O lisku, który nie chciał się dzielić zabawkami”;
- Dzieliły wyrazy na sylaby i próbowały wskazać głoski na początku wyrazów;
- Rozmawiały o swoich podwórkach po wysłuchaniu wiersza J.Koczanowskiej “Podwórko”, wskazywały podobieństwa i różnice między podwórkiem z wiersza i podwórkiem przedszkolnym;
- Wybrały się na wycieczkę do Teatru “Imka” na spektakl pt. “Dinozaur Pimpuś, co kocha śpiewać”;
- Zaprezentowały swoje umiejętności i talenty podczas występu artystycznego z okazji Zakończenia Roku Przedszkolnego;
- Słuchały opowiadania G.Kasdepke “Rower wujka Leona” i dostrzegały w nim elementy humorystyczne;
- Przypomniały sobie zasady bezpiecznej jazdy na rowerze;
- Poznały popularne rośliny lecznicze na podstawie opowiadania “Rośliny na mojej działce” i wskazywały je na ilustracjach;
- Dowiedziały się o różnych zjawiskach pogodowych, słuchając historii “Burza na Mazurach” oraz “Zwariowana pogoda”;
- Uczestniczyły w warsztatach sensorycznych, tworząc rysunki na soli i kształty z masy atłasowej;
- Dowiedziały się, kim jest juhas i czym są oscypki, słuchając wiersza “Rozmowa w górach;
- Oglądały film “Podwodna przygoda” w kinie sferycznym;
- Ćwiczyły posługiwanie się liczebnikami głównymi i porządkowymi, przeliczały i szeregowały przedmioty z wykorzystaniem tablicy multimedialnej;
- Wspólnie stworzyły wakacyjną grę planszową i brały udział w rozgrywkach;
- Rozmawiały na temat powstawania tęczy i kolejności jej kolorów oraz stworzyły przestrzenną tęczę z pasków papieru;
- Przypomniały sobie zasady zachowania obowiązujące w przedszkolu;
- Brały udział w rytmice, rozwijając swoje umiejętności muzyczne i wokalne;
- Spędziły mnóstwo czasu bawiąc się na świeżym powietrzu!