Dzieci z oddziału III “Muchomorki” w lutym:
- Wymyślały nowe zakończenia bajek po wysłuchaniu wiersza “Co by było, gdyby…” A.Borowieckiej;
- Słuchały bajki ilustrowanej kukiełkami “Oswoić smoka” i wykonały postać smoka z rolki po papierze;
- Wzięły udział w warsztatach rozwijających kreatywne myślenie “Kreatki”;
- Utrwalały nazwy dni tygodnia i miesięcy;
- Realizowały zadania z projektu “Kubusiowi przyjaciele natury”:
– dowiedziały się, czym są pogoda i klimat;
– dostrzegały zachowania mające wpływ na zmiany klimatu;
– zdobywały wiedzę na temat segregacji śmieci i recyklingu;
– dowiedziały się, jak powstaje prąd; - Ćwiczyły uważność podczas realizacji modułu “Mały Miś w świecie uważności” z projektu “Mały Miś w świecie wielkiej literatury”;
- Poznawały zwierzęta zapadające i nie zapadające w sen zimowy podczas warsztatów “Wesołego Uniwersytetu” oraz spotkały się z jeżem Kasztankiem;
- Stworzyły mapę myśli na temat “Kim jest bohater?” w oparciu o książkę K.Bieńkowskiej “Bohater bez peleryny”;
- Rozmawiały na temat wolontariatu oraz akcji charytatywnych;
- Kształtowały postawy empatii oraz bezinteresownej pomocy w oparciu o książkę M.C.Falcon “Gorylek. Wspaniały zespół”;
- Uczestniczyły w lekcji bibliotecznej na temat kosmosu;
- Zdobywały wiedzę na temat bezpiecznego korzystania z Internetu i urządzeń elektronicznych;
- Opracowały piosenkę “Ojciec Wirgiliusz” Metodą Dobrego Startu;
- Oglądały spektakl “Zagubiona owieczka” w wykonaniu Teatru Eden;
- Utrwalały nazwy i wygląd figur geometrycznych oraz zapisu graficznego liczb;
- Doskonaliły umiejętność przeliczania elementów podczas różnorodnych zabaw;
- Zapoznały się z różnymi rodzajami wag oraz uczyły się odmierzać produkty i porównywać ich wagę;
- Porównywały objętość wody w różnych naczyniach;
- Poznały sposoby wykorzystania matematyki w codziennym życiu w oparciu o opowiadanie “Matematyka mniam, mniam” G.Kasdepke;
- Rozwijały umiejętności programistyczne podczas zabaw z robotem Photon;
- Wyklejały walentynkowe serduszko za pomocą wydzieranki z kolorowego papieru;
- Rozwijały swoją inteligencję emocjonalną podczas słuchania tematycznej literatury dziecięcej oraz pogadanek;
- Rozwijały poczucie rytmu podczas zabaw bum-bum rurkami;