Muchomorki w marcu

Muchomorki w marcu: 

  • Poznały “Legendę o przerwanym hejnale” i związaną z nim historię Krakowa; 
  • Dowiedziały się, że ich głos także jest instrumentem po wysłuchaniu wiersza “Najlepszy instrument”; 
  • Poznały różne instrumenty i grały na nich akompaniament do piosenki “Orkiestra”; 
  • Zbudowały własną grzechotkę z pudełeczek i butelek oraz stworzyły orkiestrę; 
  • Wzięły udział w warsztatach sensorycznych na temat czucia głębokiego; 
  • Odczytywały kod na macie do kodowania i układały elementy według instrukcji; 
  • Rozwijały poczucie rytmu i wspólnie śpiewały w grupie podczas zajęć muzycznych; 
  • Prezentowały teatrzyk cieni na podstawie wiersza “Przedwiośnie w lesie” oraz tworzyły własne bajki; 
  • Wycinały i dekorowały “Koronę króla” z wybranych przez siebie materiałów; 
  • Poznały różnice i podobieństwa pomiędzy teatrem cieni a teatrem kukiełkowym; 
  • Oglądały przedstawienia teatralne bajek “Czerwony Kapturek” i “O rybaku i złotej rybce”; 
  • Wysłuchały bajkę “Czarna owca” i dowiedziały się, że każdy z nas jest inny, ale wszyscy możemy się lubić; 
  • Zrealizowały moduł “Mały Miś uczy wrażliwości”: zapoznały się z pojęciem niepełnosprawność, poznały ideę związaną z Dniem Kolorowej Skarpetki i wzięły udział w zajęciach dotyczących Zespołu Downa; 
  • Wykonały dekorację sali związaną z obchodami 21 marca – kolorowe skarpetki; 
  • Wybrały się na spacery w okolicy przedszkola w celu odnalezienia wiosny; 
  • Poznały oznaki wiosny w oparciu o wiersz “Idzie wiosna” D.Gellner; 
  • Wzięły udział w Paradzie Wiosennej z p.Renią: radośnie witały wiosnę spacerując w okolicy przedszkola; 
  • Obejrzały przedstawienie Teatru Eden “Daniel w jaskini lwa” i dowiedziały się, że nie wolno oszukiwać oraz należy przeprosić, gdy zrobimy coś złego; 
  • Układały w kolejności chronologicznej etapy wzrostu roślin oraz wysiewały kwiaty w ogródku przedszkolnym; 
  • Bawiły się z kolorem zielonym odszukując w otoczeniu przedmioty i przeliczając je, przyszły także ubrane na zielono! 
  • Przygotowały kulki z bibuły i wyklejały nimi sylwety przebiśniegów; 
  • Przeliczały ilość bazi na gałązkach, porównywały ilość elementów w zbiorach i wskazywały, gdzie jest więcej/mniej; 
  • Odwzorowywały ilość zwierząt na obrazku za pomocą liczmanów; 
  • Zapoznały się z tradycjami wielkanocnymi poprzez wiersz A.Widzowskiej; 
  • Uczestniczyły w warsztatach “W związku z naturą” w ogrodzie: poznały oznaki wiosny i przedwiośnia; 
  • Wspólnie z p. Renią świętowały Międzynarodowy Dzień Teatru podczas spaceru i pokazu zabaw w okolicy przedszkola; 
  • Odczytywały i odwzorowywały proste układy rytmiczne z pisanek; 
  • Próbowały odczytać kod i pomalować pisankę na macie do kodowania; 
  • Bawiły się z tablicą multimedialną: grały w gry pamięciowe, ćwiczyły umiejętności matematyczne i zręczność; 
  • Samodzielnie wymyślały i wykonały obraz “Kurczaki na łące” z wykorzystaniem farb plakatowych; 
  • Ćwiczyły samodzielne rozwiązywanie konfliktów podczas zabaw w grupie; 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Zgodnie z polityką prywatności możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w przeglądarce.