Oddział Muchomorki w czerwcu

Muchomorki w czerwcu: 

  • Przypomniały sobie i utrwaliły kolory w związku z projektem “Kolorowe dni”: rysowały, wyklejały plasteliną, kodowały, kontynuowały układy rytmiczne, szeregowały i przeliczały elementy, a to wszystko zakończyły… 
  • … kolorowym piknikiem rodzinnym, podczas którego – wspólnie z rodzicami, grały w gry planszowe, malowały buźki i świetnie bawiły się z proszkami Holi 🙂 
  • Wzięły udział w przedstawieniu Teatru Eden pt. “Jonasz i niezwykła ryba”, ćwicząc odpowiednie zachowanie podczas sztuki; 
  • Słuchały bajki edukacyjnej “O lisku, który nie chciał się dzielić zabawkami”; 
  • Dzieliły wyrazy na sylaby i próbowały wskazać głoski na początku wyrazów; 
  • Rozmawiały o swoich podwórkach po wysłuchaniu wiersza J.Koczanowskiej “Podwórko”, wskazywały podobieństwa i różnice między podwórkiem z wiersza i podwórkiem przedszkolnym; 
  • Wybrały się na wycieczkę do Teatru “Imka” na spektakl pt. “Dinozaur Pimpuś, co kocha śpiewać”; 
  • Zaprezentowały swoje umiejętności i talenty podczas występu artystycznego z okazji Zakończenia Roku Przedszkolnego; 
  • Słuchały opowiadania G.Kasdepke “Rower wujka Leona” i dostrzegały w nim elementy humorystyczne; 
  • Przypomniały sobie zasady bezpiecznej jazdy na rowerze; 
  • Poznały popularne rośliny lecznicze na podstawie opowiadania “Rośliny na mojej działce” i wskazywały je na ilustracjach; 
  • Dowiedziały się o różnych zjawiskach pogodowych, słuchając historii “Burza na Mazurach” oraz “Zwariowana pogoda”; 
  • Uczestniczyły w warsztatach sensorycznych, tworząc rysunki na soli i kształty z masy atłasowej; 
  • Dowiedziały się, kim jest juhas i czym są oscypki, słuchając wiersza “Rozmowa w górach; 
  • Oglądały film “Podwodna przygoda” w kinie sferycznym; 
  • Ćwiczyły posługiwanie się liczebnikami głównymi i porządkowymi, przeliczały i szeregowały przedmioty z wykorzystaniem tablicy multimedialnej; 
  • Wspólnie stworzyły wakacyjną grę planszową i brały udział w rozgrywkach; 
  • Rozmawiały na temat powstawania tęczy i kolejności jej kolorów oraz stworzyły przestrzenną tęczę z pasków papieru; 
  • Przypomniały sobie zasady zachowania obowiązujące w przedszkolu; 
  • Brały udział w rytmice, rozwijając swoje umiejętności muzyczne i wokalne; 
  • Spędziły mnóstwo czasu bawiąc się na świeżym powietrzu! 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Zgodnie z polityką prywatności możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w przeglądarce.