Oddział Muchomorki w kwietniu

Muchomorki w kwietniu: 

  • Wzięły udział w zajęciach z psychologiem na temat różnych dysfunkcji; 
  • Dowiedziały się, że każdy z nas jest inny i czym są tolerancja i szacunek; 
  • Celebrowały Dzień Marchewki: wspólnie przygotowały sok oraz dowiedziały się, jakie zastosowanie ma marchewka w kuchni; 
  • Na podstawie wiersza M. Szczepańskiej dowiedziały się, co to są dobre uczynki i dlaczego są takie ważne; 
  • Wysłuchały wiersza “Łąka” A. Widzowskiej i poznały owady mieszkające na łące; 
  • Rozwiązywały zagadki o mieszkańcach łąki; 
  • Słuchały opowiadania “O ślimaku dziwaku” i lepiły ślimaczki z plasteliny; 
  • Ćwiczyły dzielenie wyrazów na sylaby; 
  • Rozwijały umiejętność rozróżniania elementów fikcyjnych i realistycznych podczas słuchania opowiadania “O kotku, który szukał czarnego mleka”; 
  • Układały historyjki w kolejności chronologicznej; 
  • Wzięły udział w warsztatach sensorycznych z p. Agatą na temat zapachów i zmysłu węchu; 
  • Obejrzały przedstawienie pt. “Ukryte bogactwo” w wykonaniu Teatru Eden; 
  • Uczestniczyły w warsztatach Labolo z doświadczeniami o cieple i jego wpływie na różne materiały; 
  • Słuchały opowiadań czytanych przez psychologa np. “O słodkiej królewnie i pięknym królu”; 
  • Wzięły udział w warsztatach sensorycznych dotyczących zmysłu równowagi: pokonywały ścieżkę sensoryczną; 
  • Oglądały pokaz tańca prowadzony przez p. Renię i poznały różne style taneczne; 
  • Zdobyły wiedzę nt segregowania odpadów podczas zajęć w ogrodzie “W związku z naturą”; 
  • Po wysłuchaniu opowiadania “Drzewko Maciusia” dowiedziały się, dlaczego należy szanować przyrodę; 
  • Celebrowały Dzień Ziemi: obejrzały film edukacyjny, sadziły kwiaty w ogrodzie oraz otrzymały nagrody za wykonanie praz w konkursie “Ogródek dla Ziemi”; 
  • Uczestniczyły w warsztatach z p. Karoliną o budowie szkieletu człowieka oraz składzie krwi; 
  • Odczytywały trasę na macie do kodowania zgodnie z instrukcją strzałkową; 
  • Przeliczały w zakresie swoich możliwości i porównywały liczebności zbiorów; 
  • Ćwiczyły umiejętność określania położenia przedmiotów w przestrzeni inspirowane wierszem J. Porazińskiej “Wlazł kotek”; 
  • Klasyfikowały elementy ze względu na wskazaną cechę; 
  • Wykonały biedronki z papierowych talerzyków; 
  • Wspólnie namalowały wiosenny pejzaż z kolorowych plam; 
  • Stworzyły przestrzenną sylwetkę kaczuszki na podstawie instrukcji; 
  • Wykorzystując farby malowały palcami sylwety kwiatów; 
  • Korzystały z tablicy multimedialnej: ćwiczyły spostrzegawczość wzrokową i refleks; 
  • Podczas zabaw swobodnych rozwijały swoje zainteresowania i relacje społeczne z rówieśnikami; 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Zgodnie z polityką prywatności możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w przeglądarce.