Muchomorki w lutym:
- Zrealizowały zadania z projektu “Necio.pl – poznajemy Internet”:
Dowiedziały się, czym jest Internet i do czego służy;
Poznały sposoby korzystania z sieci i urządzeń elektronicznych;
Zapoznały się z zasadami bezpiecznego korzystania z Internetu i zagrożeniami, jakie można tam spotkać;
Dowiedziały się, czym jest dobra i zła tajemnica i czym się od siebie różnią oraz że należy zgłaszać wszystkie niepokojące sytuacje zaufanym osobom;
- Uczestniczyły w warsztatach sensorycznych dotyczących zmysłu węchu;
- Wspaniale bawiły się podczas balu karnawałowego;
- Wzięły udział w warsztatach z dr Karoliną na temat bakterii i wirusów i przypomniały sobie zasady higieny osobistej;
- Odwiedziły przedszkolną kuchnię i oglądały znajdujące się tam sprzęty i urządzenia;
- Poznały pracę kucharki, budowniczego, malarza, strażaka i zegarmistrza;
- Zrealizowały kolejny dzień z projektu “Kolorowe dni” i przyszły ubrane na różowo;
- Poznały i bawiły się z piosenką “Z mamą w kuchni”;
- Utrwalały zasady savoir-vivre, słuchając wiersza T. Śliwiaka “Łyżka i widelec”;
- Wybrały się za zajęcia biblioteczne, gdzie słuchały ciekawej literatury czytanej przez panią bibliotekarkę;
- Zdobyły informacje na temat zachowań zwierząt zimą, dzięki warsztatom Wesołego Uniwersytetu pt. “Kto śpi, a kto nie?”;
- Uczestniczyły w zajęciach w ogrodzie “W związku z naturą” – poznawały ślady i tropy różnych zwierząt;
- Wzięły udział w przestawieniu “Wieża do samego nieba” w wykonaniu Teatru Eden;
- Tworzyły prezenty dla babci i dziadka;
- Przygotowały i zaprezentowały dla dziadków program artystyczny z okazji ich święta;
- Zrealizowały projekt “Przedszkolak zwiedza świat”, podczas którego poznały różne kraje świata: ciekawostki, język i smakołyki;
- Porównywały długość elementów, posługując się określeniami dłuższy, krótszy, takiej samej długości;
- Klasyfikowały elementy ze względu na wielkość, kolor i materiał wykonania, posługując się określeniami mały, duży, większy, największy;
- Grupowały elementy ze względu na przeznaczenie i doskonaliły sylabizowanie wyrazów;
- Projektowały i dekorowały fartuch kuchenny według własnych pomysłów;
- Rozwijały swoje zainteresowania czytelnicze, dzięki wizycie pani bibliotekarki;
- Budowały i rozwijały więzi koleżeńskie podczas swobodnych aktywności i zabaw;
- Ćwiczyły współdziałanie w parach i małych grupach podczas wykonywania prac plastycznych i zabaw;