Oddział Muchomorki w lutym

Muchomorki w lutym: 

  • Zrealizowały zadania z projektu “Necio.pl – poznajemy Internet”: 

Dowiedziały się, czym jest Internet i do czego służy; 

Poznały sposoby korzystania z sieci i urządzeń elektronicznych; 

Zapoznały się z zasadami bezpiecznego korzystania z Internetu i zagrożeniami, jakie można tam spotkać; 

Dowiedziały się, czym jest dobra i zła tajemnica i czym się od siebie różnią oraz że należy zgłaszać wszystkie niepokojące sytuacje zaufanym osobom; 

  • Uczestniczyły w warsztatach sensorycznych dotyczących zmysłu węchu; 
  • Wspaniale bawiły się podczas balu karnawałowego; 
  • Wzięły udział w warsztatach z dr Karoliną na temat bakterii i wirusów i przypomniały sobie zasady higieny osobistej; 
  • Odwiedziły przedszkolną kuchnię i oglądały znajdujące się tam sprzęty i urządzenia; 
  • Poznały pracę kucharki, budowniczego, malarza, strażaka i zegarmistrza; 
  • Zrealizowały kolejny dzień z projektu “Kolorowe dni” i przyszły ubrane na różowo; 
  • Poznały i bawiły się z piosenką “Z mamą w kuchni”; 
  • Utrwalały zasady savoir-vivre, słuchając wiersza T. Śliwiaka “Łyżka i widelec”; 
  • Wybrały się za zajęcia biblioteczne, gdzie słuchały ciekawej literatury czytanej przez panią bibliotekarkę; 
  • Zdobyły informacje na temat zachowań zwierząt zimą, dzięki warsztatom Wesołego Uniwersytetu pt. “Kto śpi, a kto nie?”; 
  • Uczestniczyły w zajęciach w ogrodzie “W związku z naturą” – poznawały ślady i tropy różnych zwierząt; 
  • Wzięły udział w przestawieniu “Wieża do samego nieba” w wykonaniu Teatru Eden; 
  • Tworzyły prezenty dla babci i dziadka; 
  • Przygotowały i zaprezentowały dla dziadków program artystyczny z okazji ich święta; 
  • Zrealizowały projekt “Przedszkolak zwiedza świat”, podczas którego poznały różne kraje świata: ciekawostki, język i smakołyki; 
  • Porównywały długość elementów, posługując się określeniami dłuższy, krótszy, takiej samej długości; 
  • Klasyfikowały elementy ze względu na wielkość, kolor i materiał wykonania, posługując się określeniami mały, duży, większy, największy; 
  • Grupowały elementy ze względu na przeznaczenie i doskonaliły sylabizowanie wyrazów; 
  • Projektowały i dekorowały fartuch kuchenny według własnych pomysłów; 
  • Rozwijały swoje zainteresowania czytelnicze, dzięki wizycie pani bibliotekarki; 
  • Budowały i rozwijały więzi koleżeńskie podczas swobodnych aktywności i zabaw; 
  • Ćwiczyły współdziałanie w parach i małych grupach podczas wykonywania prac plastycznych i zabaw; 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Zgodnie z polityką prywatności możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w przeglądarce.