Oddział Muchomorki w maju

Muchomorki w maju: 

  • Zapoznały się z różnymi zawodami i ich atrybutami w oparciu o wiersz “Zawody” B.Formy; 
  • Rozwiązywały zagadki o zawodach; 
  • Wysłuchały “Bajeczki piekarskiej”: poznały zawód piekarza i różne rodzaje pieczywa; 
  • Bawiły się do piosenki “Mój tata jest strażakiem”; 
  • Wzięły udział w warsztatach artystycznych, gdzie przygotowały prezenty dla mamy i taty; 
  • Zrealizowały ostatni moduł projektu “Mały Miś…” – “Jestem Polakiem i Europejczykiem”: 
    – Dowiedziały się, że Polska jest częścią Europy;
    Poznały kraje sąsiadujące z Polską;
    Poznawały bajki z różnych krajów europejskich np.: “Baba Jaga i sierotka”, “O nieposłusznej śwince”; 
  • Uczestniczyły w przedstawieniu Teatru Eden pt. “Ukryte talenty” i dowiedziały się, że każdy ma talent i należy go rozwijać; 
  • Wzięły udział w warsztatach z Biblioteki “Ramka na Dzień Mamy i Taty”, podczas których wykonały ramkę na zdjęcia; 
  • Realizowały projekt “Kolorowe dni” z kolorem niebieskim: wyszukiwały przedmioty w otoczeniu, ćwiczyły przeliczanie elementów i chwytanie piłki; 
  • Brały udział w warsztatach sensorycznych na temat czucia głębokiego; 
  • Wzięły udział w warsztatach “W związku z naturą” na temat “Pszczół i innych zapylaczy”; 
  • Układały historyjkę obrazkową w kolejności chronologicznej po wysłuchaniu opowiadania R.Piątkowskiej “Zapach mamy”; 
  • Przypomniały sobie, że należy szanować cudzą własność i nie niszczyć przedmiotów należących do innych; 
  • Uczestniczyły w warsztatach z panią Karoliną o naszych zmysłach i ich działaniu oraz tworzyły “Wiosnę w butelce”; 
  • Rysowały portrety mamy i taty; 
  • Słuchały wiersza “Jesteśmy razem” B.Szelągowskiej; 
  • Rozmawiały na temat Dnia Dziecka na podstawie opowiadania “Wiercipiętek i Dzień Dziecka”; 
  • Wybrały się do Biblioteki na zajęcia dotyczące kosmosu; 
  • Przeliczały w zakresie swoich możliwości; 
  • Wykonywały proste działania dodawania i odejmowania na konkretach; 
  • Uzupełniały rzędy kwiatków brakującymi elementami; 
  • Ćwiczyły poruszanie się w rzędach i maszerowanie po kole; 
  • Rozwijały poczucie obowiązkowości podczas wykonywania obowiązków Dyżurnych; 
  • Słuchały literatury czytanej przez nauczyciela – rozwijały kompetencje czytelnicze; 
  • Uczestniczyły w zajęciach rytmiki oraz teatralnych, rozwijając swoje zainteresowania; 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Zgodnie z polityką prywatności możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w przeglądarce.